Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, - бути корисним і мати спокійну совість.

вівторок, 28 лютого 2017 р.





Мій рідний край, моя земля

Дніпропетровщини краса
Цвіте в калиновім суцвітті,
Людей робота тут єдна
І поле хлібом колоситься.

Мій рідний край, моя земля,
Степи й лани дощами вмиті.
Дорожчих вас ніде нема,
Немає в цілім білім світі.

Дніпропетровщина  моя,
Маленька частка  України.
Це - рідний дім, моя сім’я,
Де мене мати народила.

Ми славимо тебе в піснях.
Солдати кров свою пролили,
Щоб вільно дихати могла,
Щоб в небі журавлі летіли.

То ж  процвітай, мій рідний край!
То ж будьте всі живі й здорові!
Дніпропетровщина, ти  знай,
Стоїм в низькім тобі поклоні.
Л.Заїка
З метою розширити та доповнити знання дітей про рідну Дніпропетровщину; сприяти розвитку пізнавального інтересу школярів;  виховувати любов та гордість за рідний край, в нашому закладі відбулася книжкова виставка "Рідній Дніпропетровщині - 85" та  пройшов єдиний урок "Дніпропетровщина моя! Землі ріднішої немає!"






Немає коментарів:

Дописати коментар