Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, - бути корисним і мати спокійну совість.

неділя, 29 січня 2017 р.




Авторські      вірші

Я –УКРАЇНКА

Знов сяє сонце на моїй Вкраїні,
Знов пахощі доносяться з степів
І я лечу, я маю вільні крила,
Я – українка й горда, що живу.

У мене є родина й рідна хата.
У мене є земля й цвіт споришу.
Я горда, що Вкраїна моя мати.
Я з нею незалежною росту.

Ми разом з нею нездоланна сила,
Бо хто здолає мамину любов,
Яка дає великі й сильні крила,
Дає надію й віру знов і знов…

Україна моя

Душать груди моїй Україні,
Вишиванці моїй дорогій.
На чоло одягають тернину
Не з калини вінок чарівний.

Душу рвуть, в різні боки терзають.
Заливають гіркими  слізьми,
Та не здасться моя Україна,
Доки любим її я і ти.

Доки вірим у світле майбутнє,
Доки серце у грудях щемить,
Доти буде стояти Вкраїна
І щасливі ми в ній буде мжить!



Немає коментарів:

Дописати коментар