Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, - бути корисним і мати спокійну совість.

середа, 18 березня 2015 р.


Я  буду жити
  
Пульсує кров у скронях. Відчуваю пульс…
Знать ще жива, не  зламані вітрила.
Мій корабель ще витримає шторм,
Настане мить  і  я розплавлю крила.
Я полечу узбіччями доріг
Шукати рими зламаного щастя.
Вкладу в рядки все, що побачила в житті,
Хоч знаю, буде дуже-дуже важко.
Минають дні, лишаючи надію,
На мир і спокій на моїй землі.
Мій корабель підняв свої вітрила
І я пливу немов у забутті.
Я бачу сльози, біль, страшенні муки,
Поламані життя і чорну смерть.
Та  вдалині  під сонцем бачу я онуків…
Так значить це ще зовсім не кінець?!
Я бачу далі чисте, мирне небо,
Квітучий сад, усмішку малюка.
Я вірю, буде  все в житті як треба,
Знов з попелу підійметься життя!

********
Війна іде… Страшна, холодна,
З кривавим шлейфом забуття.
Спустошує міста і села,
Вогнем  винищує поля.
Зтира  з  землі невинні душі,
Гнобить весь український люд.
Війна іде… Але надія
На мир і щастя в нас живуть!
Війна пройде… Сади  розквітнуть.
В окопах трави  загудуть
І крізь серця солдат убитих
Червоні маки  проростуть…
Ми вдячні їм за все нас віті:
За сонце, небо і росу…
Червоні  маки  з ВАС розквітли
Через життя їх пронесу.


********

  
Під кулями снайперських гвинтівок
Солдати гинуть кожен день…
Та на устах у них лунає:
«Вкраїну рідну збережем!
Від крові й смерті, від розрухи,
Від горя смутку і образ.
Нехай загину я у муках,
Та збережу життя для вас!..»


Немає коментарів:

Дописати коментар